2012-01-28 ? 20:52:28

Blogga blogga blogga!!

 

Har väl inte hänt så mycket idag, sov till 8, satt vid datorn en stund, gick ut och tog kort på katterna och fåren sen så reigerade jag lite, lagade ett par brallor och sen stack mamma,jag och mormor till missionshuset och lyssnade på när brorsan spelade med spelemansgänget och nu sitter jag här igen.. Det var dagen i korthet, har med andra ord inte hänt så mycket..

 

Nu sitter jag och skriver lite på en berättelse som ska upp på facebook snart.. och sen så försöker jag ladda upp lite bilder här, funkar sådär inte bra alls, datan segar sönder..  Ska nog kolla lite bloggar också :) å sen blir det tv:n

 

Kram!!

Kommentarer
NellieB

Sv.tack va snäll du är. :) jag lovar! ;)

2012-01-28 @ 21:37:40
URL: http://Nellieberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!