2012-02-23 ? 13:53:30

Tjo från segis mig..

Hur off har inte jag varit här då, inte okej alls!!

Skolan idag var lika seg som vanligt, inte alls rolig, nyss haft ett prov som gick rent åt pipan, bara för att jag glömt av det och inte pluggat, jävligt skillat!!!!!! Men sånt händer, that's life lixom..

Bussen går 14.30 mot stallet och jag kan få pussa på finaste hästen som finns! Nu är han rakad å fin oxå, det passa honom riktigt bra och gud va mörk han var under, nästan svart/grå :)  Lite kul från att varit ljusbrun på sommaren, till björnfärg och nu svart/grå ;)  Men han är snygg som alltid!!



Lite vinterbilder kanske??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!